10. februára 2015

Starostlivosť o pleť v zimnom období

     Zima stále nekončí..., práve naopak, mám pocit akoby stále viac prituhovalo a ako nikdy sa neviem dočkať slniečka, teplých a voňavých jarných dní. Chladné počasie, teplotné šoky z vykúrených priestorov do mrazu, mojej pleti vôbec neprospievajú. Aj keď je počas roka skôr zmiešaná, momentálne je extrémne suchá, šupinkatá a potrebuje zvláštnu starostlivosť... Skúšala som viacero alternatív na to, aby som pleti dodala výživu a ochranu, ktorú teraz tak veľmi potrebuje. Zhrnula som pre Vás momentálnu starostlivosť o moju pleť do pár bodov, ktoré pomáhajú mne a verím, že si z dnešného článku odnesiete zopár tipov aj vy....


1. Tak ako počas celého roka, aj v tomto chladnom období roka je prvoradá vhodná hygiena a pravidelné čistenie pleti. Vyhýbam sa však prípravkom s obsahom alkoholu, ktorý ešte viac vysušuje a na čistenie tváre používam čistiace a zároveň výživné pleťové mlieka.

Výživné pleťové mlieko La Chévre 

2. Krémujem, krémujem a krémujem.... Bez nakrémovanej tváre zásadne nevychádam z domu. V zimnom období siaham po krémoch, ktoré sú bohaté na rastlinné oleje ( napr. olivový, mandľový ) a zároveň by kvalitný zimný krém mal obsahovať aspoň jednu zo zložiek: koenzým Q10, morské riasy a lipozómy, ktoré ako prírodné látky dodávajú pleti energiu a zároveň zmierňujú poškodenie buniek vplyvom chladu.

Výživný krém v mandľovým olejom RYOR, Intetnzívny Lipo-Balance od Eucerinu.

3. Cez víkend doprajem pleti výživnú masku na tvár.
4. Ďalších ochranným prvkom je bezpochyby kvalitný make-up. Vytvára bariéru mojej pleti pred vplyvom vonkajšieho prostredia a zároveň zjednocuje farebný tón pleti. Striedavo používam tieto dva:





5. Samostatnú starostlivosť venujem perám. Práve popraskané a šúpajúce sa pery sú odrazom vplyvu zimy. Kvalitné balzamy a loje sú neoddeliteľnou súčasťou prevencie. Mali by obsahovať vitamín E, aloe vera, včelí vosk alebo čínsku škoricu.  Zároveň doprajem večer perám sladkú 10 minútovú masku z hrubej vrstvy kvalitného včelieho medu, ktorá mi po vyživení pier, pochutí pred spaním...
Raz do týždňa používam vlastnoručne vyrobený scrub, ktorý nájdete TU.





Čo doprajete v zime Vašej pleti Vy??
AlliceDom

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára