29. januára 2014

Domáci scrub na pery

Zimné obdobie sa okrem studených a suchých rúk prejavuje aj na mojich perách. Akonáhle klesne teplota vzduchu pod nulu, moje pery sú v jednom kuse suché a popraskané. Dokonca až boľavo. Nielen mráz, ale aj zmena teplôt vo vnútri a vonku má za následok, že používanie lesku, či nebodaj rúžu, je u mňa na istý čas minulosť. Klasické balzamy mi celkom nepostačujú, preto som si našla taký malý domáci "zázrak", ktorý mojim perám uľaví, odstráni suchú kožu a zároveň ich vyživí. Tento "recept" mám od mojej najobľúbenejšej americkej youtuberky Nicole Guerriero. Túto zimu ma už párkrát zachránil.

Pripravila som si pre Vás foto postup:
Ingrediencie: hnedý cukor, panenský olivový olej, med a kokosový olej.

1. Nasypeme čajovú lyžičku cukru,


2. prídáme za lyžičku kokosového oleja,

3. pridáme kávovú lyžičku panenského olivového oleja, 

4. pridáme čajovú lyžičku medu,


5. všetko spolu jemne zamiešame,

6. zmes vložíme do čistej uzatvárateľnej nádobky ( moja je zo vzorky krému ).
Skladujeme v chladničke, maximálne 2 týždne.



Používam ho ráno, po dentálnej hygiene. Dá sa použiť jemná zubná kefka. Ja si nanesiem malé množstvo prstom na pery a  jemne ich masírujem. Potom treba odstrániť cukor ( pípadne zjesť :) ) a vmasírovať zvyšok jemne do pier. Ten pocit je waaaaaaaw a chutí to.... :)
Odporúčam neoblizovať pery pred odchodom do chladu....


Čo používate v zime na pery vy?
AlliceDom



2 komentáre:

  1. To je moc dobrý nápad:) Já si dávám pouze med a cukr na rty a ten pak smyju, protože med mi nechutná:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne táto kombinácia celkom chutí :D

    OdpovedaťOdstrániť