22. septembra 2012

Vyhodnotenie 1. GIVEAWAY!

Milé moje čitateľky a zároveň súťažiace,
dnes som sa dostala k tomu, aby som vyhodnotila moju prvú Giveaway...
Na moje prekvapenie sa Vás zúčastnilo naozaj veľa, ale dôvod poznám a okrem peknej ceny :D je to aj uverejnenie giveaway na blogu: http://newgiveaways.blogspot.sk/, na ktorom kočka uvereňuje tieto odmeňovačky a tak sú prístupné pre väčšie spektrum čitateliek. Kto chce sa zapojí...takže odporúčam...
Ale späť k mojej... Písala som, že ju vyhodnotím 21.9.2012 podvečer, ale to som ešte netušila, že budem ešte v škole, takže to robím dnes, ihneď po návrate z nej.....uf!
Nakoľko sa aj dnes zapojili tri kočky, nechcela som ich vyhodiť zo súťaže, takže som ich zaradila... Zúčastnilo sa Vás 38, z toho jeden anonym, ktorý vyraďujem, čiže random.org vyberal z 37 jednu a je to:


True Random Number Generator  18Powered by RANDOM.ORG

Sleduji :)
Určitě další recenze :)
katerina.z.1998@seznam.cz
OdpovedaťOdstrániť


Blahoželám a všetkým ostatným veľmi pekne ďakujem, že sa zúčastnili a zároveň za Vaše návrhy na články!!! Dali ste mi mnoho inšpirácií, takže už teaz chystám nové posty podľa Vašich želaní...

AlliceDom 


4 komentáre: