17. septembra 2012

Blue eyes

Na meniny som od mojej milovanej sestričky dostala, okrem iného, aj prekrásnu paletku prevažne pastelových očných tieňov... Obsahuje aj make up, púder a lícenku, takže som sa rozhodla otestovať tento "dáreček" a vytvoiť líčenie s jej pomocou... Fotila som asi hodinu, ale záber, ktorý by sa mi na sto percent páčil, sa mi bohužiaľ nepodaril... Nakoľko bolo líčenie v reáli príliš výrazné a čakali sme návštevu, musela som ho dať dole. :D Pripájam teda aspoň foto, ktoré je ako tak ....










Prajem úspešný týždeň!!!
A nezabudnite na giveaway!!!

PS: som vo fáze výberu digitálnej zrkadlovky, tak ak máte nejaké overené tipy, budem za každý veľmi vďačná!!!

AlliceDom 

4 komentáre:

  1. vyzerá to krásne :) asi by som tak von nešla ale hrozne sa mi páčia modré linky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jej to je pekna vyrazna modra... pigmentacia vyzera velmi slusna, tomu sa vzdy potesim :-). Som zvedava i na dalsie licenia, sem s nimi! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krasna je ta modra, pre hnede oci ako stvorena! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem kočky, presne ako napísala Katze, modrá nám hnedoočkám pristane, ale na bežný den radšej v podobe linky... :)

    OdpovedaťOdstrániť